Zpět
22.09.2021

Příprava prezentační stránky trenéra

iTRENEO

Příprava prezentační stránky trenéra

Dnes se budeme zabývat dalším velmi podstatným prvkem aplikace iTRENEO. Dalo by se říci, že jde o mnohem důležitější věc, než je ovládání samotné aplikace. Řeč je o přípravě prezentační stránky trenéra, bez které by si vás uživatelé - budoucí svěřenci - jen stěží všimli. A právě je byste měli touto stránkou zaujmout a oslovit.

Prezentační stránka je jakási úvodní “vizitka” každého trenéra, ke kterému mají přístup všichni uživatelé (tví potenciální klienti) v modulu Trenéři. Souhrnně se jim zobrazují ve formě kartiček, kde mají možnost vyhledávat nebo základně filtrovat mezi trenéry. A protože je konkurence velká a profil reprezentuje tebe a tvé služby, měl by ses opravdu zaměřit na to, jak ho vytvořit. 

iTRENEO - prezentační stránka trenéra

Jak na to?

1) Prezentační stránku najdeš v základním nastavení účtu

V popisu napiš něco o sobě - jaké služby nabízíš, tvé úspěchy, doporučující klienty apod. To, co napíšeš úplně navrchu se objeví právě na zmíněné vizitce v souhrnu, tak se to snaž vymyslet co nejlákavěji. 

iTRENEO - prezentační stránka v základním nastavení

2) Nezapomeň na úvodní video.

Video zde slouží jako tvé úvodní intro pro klienty. Pamatuj, že většina lidí raději pustí video, než aby se pročítala popisem. Pro natáčení vyber místo, kde není ozvěna a působí dobře, ideálně takové, kde trénuješ. Jedině tak si klienti udělají dokonalý obrázek a ty máš šanci na dobrý první dojem. Buď přirozený, uvolněný a uděláš ten nejlepší. Ukaž potenciálním klientům sestřih z tréninků, pár cvičení a řekni něco o sobě. 

Video ulož ve formátu YouTube nebo Vimeo.

iTRENEO prezentační stránka trenéra

3) Každá informace se počítá

Neboj se vedle videa zmínit vše, co by mohlo zajímat tvé klienty. Hodí se zahrnout i odkazy na články a rozhovory s tebou či odkaz na vlastní webové stránky nebo na blog, který píšeš.

Pár připomenutí a rad na závěr

  • Dej si práci s popisem, napiš o sobě vše, co by mohlo klienty zajímat. Snaž se, aby byl opravdu lákavý.
  • Nezapomeň zahrnout doporučení i odkazy na případné rozhovory a vlastní webové stránky.
  • Nahraj úvodní video jako intro pro klienty. Buď v něm přirozený, uvolněný a uděláš ten nejlepší první dojem.
  • Pro video si zvol prostředí, kde není ozvěna, případně pracuj s mikrofonem, ať je ti dobře rozumět.
  • Nepotřebuješ drahou techniku, stačí dobrý chytrý telefon.
  • Ideálně natáčej na výšku a nebo ve čtvercovém formátu.
  • Podstatné informace v textu zvýrazni tučně a vhodně naformátuj text tak, aby nepůsobil nudně

Zajímají tě i naše další články? Přečti si je na našem blogu.

Momentálně pracujeme na tvorbě online programů, kde nabízíme spolupráci s realizací. Tak pokud bys chtěl i ty přispět svým know-how, neboj se ozvat

A taky o tom můžeš dát vědět svým kámošům.

FB Sdílet na facebook

Uložte si stránku do telefonu a používejte jí stejně jako mobilní aplikaci.